Over mij

In deze blog schrijf ik voornamelijk over mijn wandelingen in de natuur en deel ik wat foto's met jullie. Liefde voor de natuur en fotografie is me met de paplepel ingegoten, als kind al struinde ik graag rond tussen bloemetjes en vlindertjes. Daarbij ben ik gek op bergachtige en ruige landschappen. Mijn ouders filmden en fotografeerden ook, en ik had dan ook al jong een eigen camera'tje. Af en toe plaats ik wat foto's van momentjes buiten de natuur, maar waarvan ik denk dat ze leuk/mooi zijn om met jullie te delen. Mijn foto's maak ik met een SonyA7III en diverse lenzen van Sony. Macrofotografie en landschapsfotografie zijn mijn grote uitdagingen. Sinds maart 2023 heb ik ook nog een zgn. bridge-camera, de Sony RX10 mark 4.

21-07-2023

Tussenstop

En het is ALWEER een tijd geleden dat ik iets gepost heb. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het mij teveel tijd kost om deze blog ook nog bij te houden. Mijn foto's zijn te volgen op Instagram, Facebook en Twitter, overal onder de naam MIEPSAN'S MOMENTS.

Deze blog blijft voorlopig wel bestaan, maar er zullen even geen nieuwe posts geplaatst worden. 


 

2 opmerkingen:

  1. Jammer Annemarie, maar ik begrijp het wel. Er gaat doorgaans heel wat tijd zitten in het bloggen. ik heb dit jaar ook (nog) niet zoveel blogjes gemaakt.
    Hopelijk pak je het later weer eens op.

    Hartelijke groeten, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. herkenbaar, ik kom ook nauwelijks aan bloggen meer toe, laat staan bij andere blogjes reageren. Sinds mijn werk nu voor 90% werken achter de PC is (ook thuis), heb ik ook veel minder zin om prive ook nog achter de laptop te duiken. Maar via Facebook kan ik nog steeds jouw mooie foto's zien. groetjes Ghtia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gelezen. Laat gerust een reactie achter (verschijnt na goedkeuring).